شما اینجا هستید: صفحه نخست اخبار جشنواره فیلم پروین اعتصامی اخبار ششمین جشنواره رقابت فیلمسازان 16 کشور در ششمین جشنواره پروین اعتصامی

نهمین جشنواره ی ملی و چهارمین جشنواره ی بین المللی پروین اعتصامی

رقابت فیلمسازان 16 کشور در ششمین جشنواره پروین اعتصامی

بخش مسابقه بین الملل ششمین جشنواره پروین اعتصامی برای دومین بار میزبان فیلمسازانی از 16 کشور دنیا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی ششمین جشنواره پروین اعتصامی، در بخش مسابقه بین الملل جشنواره که با موضوع نقش زنان تاثیر گذار در عرصه فرهنگ و هنر جهان برگزار می شود 70 فیلم داستانی کوتاه، مستند ، پویانمایی و تجربی از کشورهای فرانسه، ترکیه، ایتالیا، یونان، روسیه، چین، هند، آلمان، نروژ، سویس، آمریکا، برزیل ، فنلاند، اسپانیا، کانادا و لهستان به رقابت خواهند پرداخت.

بنابراین گزارش، این جشنواره در دو بخش "مسابقه ملی" و "مسابقه بین الملل" برگزار می شود که مسابقه سینمای ایران شامل بخش های : نیلوفر (زرین، سیمین) ، ویژه ، نگاه نو و پروین اعتصامی می باشد و تا کنون 430 اثر در این بخش به دبیرخانه جشنواره رسیده است .

ششمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی فیلم پروین اعتصامی با هدف حمایت از زنان هنرمند ایرانی از 2 تا 5 دی ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

علاقمندان می توانندجهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی این جشنواره به آدرس www.parvineff.ir مراجعه و یا با شماره 88956160 تماس حاصل نمایند.

 

کانال تلگرام جشنواره


فراخوان نهمین دوره جشنواره

منوی اصلی


حامیان هشت دوره پیشین جشنواره فیلم پروین اعتصامی