شما اینجا هستید: صفحه نخست اخبار جشنواره فیلم پروین اعتصامی اخبار ششمین جشنواره با نمایش "فصلی از هستی"؛ ششمین جشنواره پروین اعتصامی گشایش می یابد

نهمین جشنواره ی ملی و چهارمین جشنواره ی بین المللی پروین اعتصامی

با نمایش "فصلی از هستی"؛ ششمین جشنواره پروین اعتصامی گشایش می یابد

ششمین جشنواره پروین اعتصامی ساعت 17 روز یکشنبه 11 دی ماه در سالن استاد جلیل شهناز (بتهوون سابق) با حضور اعضای هیات انتخاب ، داوران ، جمعی از بزرگان سینمای ایران و فیلمسازان شرکت کننده در جشنواره در خانه هنرمندان گشایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره، در این مراسم که اجرای آن را الیزابت امینی برعهده دارد، پیام معاونت سینمایی توسط مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی قرائت می شود و در ادامه دبیر جشنواره گزارشی از دوره های پیشین جشنواره و روند برپایی دوره ششم آن را ارائه می کند.

بنابراین گزارش، مستند "فصلی از هستی" که پرتره ای درباره پروین اعتصامی شاعره نامی کشور است به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و به سفارش جشنواره پروین اعتصامی توسط پوران صارمی ساخته شده است ، برای حاضران در مراسم به نمایش گذاشته خواهد شد.

گفتنی است در ادامه این مراسم بهترین فیلم جشنواره معرفی و پخش خواهد شد و طبق سنت سال های گذشته کیک ششمین سال تولد جشنواره پروین اعتصامی که همراه با رونمایی از دو پوستر بخش ملی و بین الملل جشنواره است بریده خواهد شد.

لازم به ذکر است نمایش فیلم های این جشنواره از روز دوشنبه 12 دی ماه از ساعت 10 صبح در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان آغاز می شود.

ششمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی فیلم پروین اعتصامی با رویکرد "حجاب و نقش زن در تحکیم خانواده" از 11 تا 15 دی ماه در خانه هنرمندان برگزار می شود.

 

کانال تلگرام جشنواره


فراخوان نهمین دوره جشنواره

منوی اصلی


حامیان هشت دوره پیشین جشنواره فیلم پروین اعتصامی