شما اینجا هستید: صفحه نخست اخبار جشنواره فیلم پروین اعتصامی اخبار هفتمین جشنواره داریوش مهرجویی، علی معلم و امیر اسفندیاری بخش بین‌الملل را داوری می‌كنند

نهمین جشنواره ی ملی و چهارمین جشنواره ی بین المللی پروین اعتصامی

داریوش مهرجویی، علی معلم و امیر اسفندیاری بخش بین‌الملل را داوری می‌كنند

فرناز قیصری پور دبیر اجرایی دبیرخانه جشنواره گفت: در بخش بین‌الملل یک بخش ویژه به نام اهمیت خانواده از منظر ادیان توحیدی برگزار می‌شود که جایزه بزرگ و بهترین فیلم در این بخش اهدا می‌شود.
وی درباره هیات داوران گفت: هیات داوران بخش بین‌الملل مشخص شده و این هیات به ریاست داریوش مهرچویی و با حضور علی معلم و امیر اسفندیاری آثار را قضاوت خواهند کرد.

وی ادامه داد: امسال بیش از 400 اثر از بیش از 22 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره رسیده است که فیلم‌هایی از کشورهای آمریکا، ایرلند، رومانی، هلند، فنلاند، اسپانیا، استرالیا، انگلستان، دانمارک، جمهوری چک، ژاپن، لبنان، هند، یمن، عربستان، ترکیه، ارمنستان، تاجیکستان به این جشنواره رسیده است.

شایان ذکر است هفتمین جشنواره ملی و سومین جشنواره بین المللی فیلم پروین اعتصامی با موضوع نقش زن در تنظیم اقتصاد خانواده مختص زنان فیلمساز با موضوع آزاد و مردان فیلمساز با موضوع زن از تاریخ 1 تا 4 اسفندماه به دبیری مازیار رضاخانی در تهران برگزار می شود.

 

کانال تلگرام جشنواره


فراخوان نهمین دوره جشنواره

منوی اصلی


حامیان هشت دوره پیشین جشنواره فیلم پروین اعتصامی