شما اینجا هستید: صفحه نخست اخبار جشنواره فیلم پروین اعتصامی اخبار نهمین جشنواره آغاز به کار دبیرخانه جشنواره فیلم پروین اعتصامی در کاخ موزه نیاوران

نهمین جشنواره ی ملی و چهارمین جشنواره ی بین المللی پروین اعتصامی

آغاز به کار دبیرخانه جشنواره فیلم پروین اعتصامی در کاخ موزه نیاوران

عصر روز دو شنبه 26 مهر ماه جلسه شورای سیاستگذاری نهمین دوره جشنواره فیلم پروین اعتصامی به ریاست احمد مسجد جامعی در کاخ نیاوران تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی نهمین جشنواره ملی فیلم پروین اعتصامی، جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره با حضور دکتر مسعود سلطانی فر (معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستى و گردشگرى) و شورای سیاست‌گذاری به ریاست احمد مسجد جامعی در کاخ نیاوران تشکیل شد.

در این نشست که کمال تبریزی، علی معلم ، هادی منبتی ، پریوش نظریه، فرناز قیصری پور به عنوان اعضای شورا حضور داشتند مازیار رضاخانی دبیر جشنواره گزارشی از عملکرد ادوار گذشته جشنواره ارائه کرد و مسائل و مشکلات پیش روی جشنواره را مطرح نمود.

سلطانی فر بر اهمیت برگزاری این جشنواره تأثیر گذار بر هر چه با شکوه تَر برگزار شدن این دوره و حمایت سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد.

احمد مسجد جامعی نیز از حمایت دکتر سلطانى فر  در استقرار دبیرخانه جشنواره فیلم پروین اعتصامی در کاخ نیاوران تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه ‎مازیار رضاخانی از همیاری های رحمت الله رئوف مدیرکاخ نیاوران قدردانی کرد و گفت امیدوارم در کنار شما جشنواره پروین دوران بالندگی خود را تجربه کند.

وی همچنین از حمایت‌های شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در أمور زنان و  خانواده و دکتر مونسان مدیر عامل منطقه ازاد کیش در برگزاری این دوره از جشنواره قدردانی کرد و پرچم این دوره از جشنواره را توانمند سازی زنان و بازتاب نشاط در خانواده و نقش زن در تحکیم بنیان خانواده به اهتزاز در خواهد آورد.

شورای سیاستگذاری جشنواره در پایان جلسه لزوم توجه به مسائل و آسیب های اجتماعی زنان و خانواده و ترویج و شناخت مادر ایرانی- اسلامی و شناسایی زنان تأثیر گذار در حوزه های مختلف علمى ، فرهنگی ،هنری و دینی را در دستور کار جشنواره قرارداد و حضور نماینده معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در این جلسه حاکی از حمایت های آتی این معاونت از این  دوره از جشنواره خواهد بود.

رویکردهای نهمین دوره از جشنواره فیلم پروین اعتصامی پس از صدور مجوز برگزاری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست رسانه‌ای به اطلاع سینماگران کشور خاصه فیلمسازان زن خواهد رسید.

 

کانال تلگرام جشنواره


فراخوان نهمین دوره جشنواره

منوی اصلی


حامیان هشت دوره پیشین جشنواره فیلم پروین اعتصامی